ייעוץ והכוונה לפרישה

פרישה מהעבודה היא אחד האירועים הגדולים ביותר בחייו של כל אדם, אשר מחייבת היערכות מוקדמת במטרה לאפשר המשך חיי רווחה גם לאחר הפרישה מהעבודה.
ככל שההיערכות תתבצע מוקדם יותר, כך גם ניתן יהיה להשפיע בצורה מיטבית על ניהול הנכסים הפיננסים והפנסיונים ולאפשר הגשמת מטרות ויעדים בגיל השלישי, למשל, סיוע ראוי לילדים או נסיעות וחופשות בחו"ל.
השירות מיועד לשכירים ועצמאים לפני גיל פנסיה (לרוב החל מגיל 50) המעוניינים לתכנן את הקצבה החודשית או להיערך לקראתה; לציבור החוסכים בקופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים; לחוסכים בעלי עסק עצמאי או שכירים בין עבודות שהועסקו אצל מספר מעסיקים; לחוסכים הנמצאים במעבר בין עבודות ומעוניינים לקבל החלטות מושכלות בנוגע לשימוש בכספי הפיצויים; לחוסכים בעלי השקעות פיננסיות.

שירותי הייעוץ וההכוונה לפרישה של טריו כוללים:

• ריכוז ואיסוף של תיק הנכסים הפנסיוני של הלקוח, לאורך שנות עבודתו ומקומות העבודה השונים שלו – כולל פוליסות שונות, עלויות הניהול שלהן, מקדמי הקצבה, ביטוח חיים, ריידרים (הרחבות לביטוח) ועוד.
• בחינת תיק הנכסים הפנסיוני והפיננסי של הלקוח ומידת התאמתו למצבכם הפיננסי ולרמת חייכם, כך שתוכלו להגשים מטרות שונות כמו מימון לימודים של ילדים, עזרה כספית לחתונה או לבית וכן מטרות אישיות כמו טיולים בחו"ל או שיפוץ דירה.
• ייעוץ לקראת פרישה עתידית – תכנון מקדים וחכם של הפרישה, תוך קביעת אופן השימוש בנכסים שצברו הלקוח ומשפחתו במהלך השנים, והקצאה שלהם מחדש בהתאם לצרכי המשפחה המשתנים, היא קריטית להגשמת המטרות שלכם בגיל השלישי.
• איתור ויישום של דרכים שונות להגדיל את ההכנסות לעת פרישה – פתרונות מיסוי אופטימליים, הקטנת עלויות בניהול הפוליסות, איתור כספים אבודים, טיפול בעודף או חוסר ביטוחי, ייעוץ משכנתאות ועוד.